din 2025-02-13
1. Informații generale
Prezentele termene și condiții generale de utilizare (denumite în continuare, pentru ușurință, “Condițiile”) reprezintă un contract între dumneavoastră, în calitate de consumator şi ESX Intel World S.R.L., o societate cu răspundere limitată constituită și înmatriculată în conformitate cu legile din România, având sediul în Mun. București, Sectorul 1, Strada Floreasca, Nr. 169, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul București sub nr. J2019010130405, având cod unic de înregistrare 38151434 (denumită în continuare, pentru ușurință, “ESX” sau “noi”).
Condițiile au scopul de a reglementa, în toate cazurile, accesul și utilizarea Serviciilor pe care noi vi le punem la dispoziție, inclusiv utilizarea Site-urilor noastre www.esx.ro / www.abonamentesali.ro (denumite în continuare „Site-ul”) și/sau a aplicației mobile ESX - Abonamente Săli (denumită în continuare „Aplicația”), disponibilă pe sistemele de operare iOS și Android (inclusiv EMUI, cu mențiunile și limitările menționate în prezentele Condiții). Utilizarea Serviciilor presupune accesarea și utilizarea funcționalităților disponibile pe Site și/sau în Aplicație, precum și explorarea și utilizarea conținutului digital pus la dispoziție prin intermediul acestora (toate acestea fiind denumite în cuprinsul prezentelor Condiții, pentru ușurință, “Serviciile”).
Vă rugăm să citiți cu atenție Condițiile înainte de achiziționarea oricărui serviciu pus la dispoziție de către noi, deoarece acestea reglementează relația dintre ESX şi dumneavoastră şi descrie drepturile şi obligațiile noastre reciproce în cazul utilizării Serviciilor.
De asemenea, Condițiile reprezintă informarea prealabilă pe care noi, în calitate de profesioniști, suntem obligați să o facem fiecărui consumator înainte de încheierea unui contract la distanță, în conformitate cu dispozițiile aplicabile din Ordonanța de urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative (“OUG nr. 34/2014”).
Politica noastră de Confidențialitate, disponibilă la https://esx.ro/confidentialitate (denumită în continuare “Politica de Confidențialitate”), face parte integrantă din prezentele Condiții și are scopul de a detalia și explica informațiile/datele cu caracter personal pe care le colectăm atunci când utilizezi Site-ul și Aplicația, motivele pentru care facem asta și, dacă este cazul, modul în care poți să le actualizezi, exporți sau ștergi. În mod similar, te rugăm să citești cu atenție Politica de Confidențialitate pentru informații importante despre practicile noastre de confidențialitate în momentul utilizării Serviciilor.
De asemenea, Politica de Utilizare Cookies ("Politică de Cookies") face parte integrantă a acestor Condiții. Te rugăm să citești cu atenție această Politică de Cookies pentru reglementări și informații în legătură cu practicile noastre de utilizare a tehnologiei Cookies. Aceasta poate fi citită accesând esx.ro/cookies.
2. Necesitatea unui cont valid și a unui abonament pentru utilizarea Serviciilor
Pentru a achiziționa și utiliza Serviciile, este necesar să dețineți un cont valid („Contul Online” sau “Contul”) pe Site și/sau în Aplicație, precum și un Abonament activ. Contul Online vă oferă acces la Site/Aplicație, iar abonamentul vă permite accesul la Servicii și la conținutul digital aferent Serviciilor. Fără un Cont valid și un abonament activ, utilizarea Serviciilor nu este posibilă.
3. Ce este Contul Online, cum se creează și cum se folosește
Contul Online reprezintă profilul personal creat de dumneavoastră pe Site și/sau în Aplicație, care este necesar pentru a accesa și utiliza Serviciile. Crearea Contului se face prin completarea unui formular de înregistrare, care include furnizarea unor date personale, de contact și identificare, valide, corecte și complete (o adresă de e-mail, număr de telefon, nume, prenume, oraș, sex, înălțimea, greutatea și o parolă securizată). De asemenea, pentru crearea și utilizarea Contului este necesar să înregistrați și să păstrați în cont un card bancar valid, ca metodă de plată. În cazul în care aceste date se vor schimba ulterior, sunteți obligat să le modificați în Cont, cât mai repede posibil. Numărul de telefon și adresa de e-mail vor fi validate prin transmiterea unor coduri unice, care ulterior trebuie inserate pe Site sau în Aplicație.
După crearea contului, veți putea:
(i) gestiona Abonamentele active;
(ii) accesa conținutul digital pus la dispoziție prin Servicii;
(iii) consulta istoricul achizițiilor și alte informații relevante;
(iv) căuta centre sportive;
(v) valida intrarea în centrele sportive partenere;
(vi) vizualiza istoricul intrărilor în centrele sportive;
(vii) administra metodele de plată;
(viii) contacta ESX prin intermediul formularului de contact;
(ix) consulta secțiunea de bonusuri și oferte;
(x) modifica datele profilului de utilizator;
(xi) modifica setările de securitate ale Contului.
Contul Online este strict personal și nu poate fi utilizat de alte persoane. Aveți obligația de a păstra confidențialitatea credențialelor Contului și de a vă asigura că nicio altă persoană nu are acces la Servicii și Cont.
Sunteţi răspunzător de toate pretenţiile, daunele, sau orice alte cheltuieli suportate de către noi sau terţe părţi, cauzate de utilizarea abuzivă a Contului Online.
4. Condiții de eligibilitate pentru crearea Contului Online
• Abonamentele ESX sunt destinate persoanelor fizice care au împlinit 18 ani la momentul creării Contului Online. Prin crearea Contului, respectiv prin introducerea și validarea metodei de plată, clienții confirmă că sunt majori, au capacitate de folosință și exercițiu deplină și au dreptul de a folosi Serviciile și plăti contravaloarea lor.
• Persoanele fizice care doresc un Cont trebuie sa aibă un dispozitiv personal mobil de tip smartphone. Schimbarea dispozitivului de acces se poate face doar în mod excepțional. Autentificarea în Contul Online de membru folosind un dispozitiv mobil smartphone, altul față de cel inițial, poate fi considerată abuzivă, iar accesul la Contul Online poate fi restricționat pe acel dispozitiv. Dacă te afli în această situație, contactează-ne la hello@esx.ro, pentru validarea și deblocarea accesului la Cont.
• Utilizarea abuzivă a metodelor de plată poate fi considerată abuzivă. În cazul unei utilizări abuzive, accesul la Contul de membru poate fi restricționat.
Menținerea confidențialității datelor Contului (username și parolă), gestionarea accesării Contului, precum și activitatea derulată prin intermediul Contului sunt în responsabilitatea exclusivă a titularului de drept a Contului.
5. Dezactivarea Contului
Utilizatorul poate înceta oricând utilizarea Serviciilor sau să dezactiveze sau să dezinstaleze oricând Aplicația de pe dispozitiv.
Utilizatorul își poate dezactiva Contul oricând urmând pașii din secțiunea “Șterge contul“ din Aplicație. Din momentul în care utilizatorul a fost dezactivat, ne rezervăm dreptul de a șterge sau păstra în formă anonimizată conținutul sau istoricul stocat cu privire la utilizator, cu respectarea legislației privind protecția datelor cu caracter personal (inclusiv, dar fără a se limita la Regulamentul nr. 679 din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (“RGPD”)).
În momentul dezactivării contului, reînnoirile automate pentru Abonamentele achiziționate vor fi oprite, iar orice reduceri obținute în cadrul ofertei "Recomandă și câștigă 30 RON", cât și oricare alte bonusuri, vor fi anulate.
Cu toate acestea, în măsura în care clientul alege să înceteze utilizarea Serviciilor în conformitate cu cele de mai sus și acesta are un Abonament activ, acesta nu va avea dreptul la rambursarea integrală/parțială a sumelor achitate către ESX.
Vom putea refuza solicitarea de ștergere a datelor, conform Articolului 17 din RGPD, doar atunci când:
› suntem obligați să păstram date pentru a ne conforma unor obligații legale;
› pentru constatarea, exercitarea sau apărarea drepturilor noastre în justiție;
› se impune în urma unui interes legitim.
6. Ce este Abonamentul, cum se poate achiziționa și utiliza
Abonamentul reprezintă modalitatea prin care achiziționați accesul la Servicii, incluzând funcționalitățile Site-ului/Aplicației și conținutul digital aferent. Abonamentul este necesar pentru a utiliza integral Serviciile și este disponibil în mai multe variante, adaptate nevoilor dumneavoastră (toate acestea fiind descrise mai jos la pct. 11 și denumite în cuprinsul prezentelor Condiții, pentru ușurință, în mod colectiv “Abonamentele”, iar în mod individual “Abonamentul”).
Cum puteți achiziționa un Abonament:
(i) Prin intermediul Site-ului și/sau al Aplicației (achiziție directă, online), caz în care prezentele Condiții, alături de informațiile privind caracteristicile principale ale Serviciilor, menționate mai jos sau disponibile pe Site și/sau în Aplicație, vor constitui contractul de achiziție a Serviciilor la distanță, încheiat conform prevederilor OUG nr. 34/2014;
(ii) Prin contracte B2B (business to business) încheiate între ESX și angajatorul dumneavoastră, caz în care Condițiile vor fi aplicabile în mod corespunzător, cu privire la accesul și/sau utilizarea Serviciilor și se vor completa cu dispozițiile relevante din contractul menționat anterior cu privire la prețul Abonamentului relevant, durată și alte asemenea, după cum va fi cazul;
(iii) De pe diverse platforme intermediare partenere, în conformitate cu termenele și condițiile platformei respective, dacă este cazul, completate de prevederile prezentelor Condiții cu privire la accesul și/sau utilizarea Serviciilor;
(iv) De asemenea, Abonamentele mai pot fi oferite cu titlu gratuit în cadrul campaniilor sau concursurilor organizate de ESX sau partenerii ESX, caz în care prezentele Condiții, alături de informațiile privind caracteristicile principale ale Serviciilor, menționate mai jos sau disponibile pe Site și/sau în Aplicație, vor reglementa accesul și utilizarea Serviciilor.
Abonamentul este activat după confirmarea plății sau a validării în cazul ofertelor gratuite și vă oferă acces la Servicii pe durata perioadei specificate, conform celor de mai jos. Gestionarea abonamentului se face direct din Contul Online.
7. Modalitatea de comunicare cu ESX
În legătură cu Serviciile, precum și cu privire la prezentele Condiții, ne poți contacta oricând de luni până vineri între orele 8:00 și 20:00, iar în zilele de sâmbătă și duminică între orele 9:00 și 18:00 prin:
• E-mail la adresa: hello@esx.ro
• Chat website: esx.ro/chat
• Formular contact website: esx.ro/contact
• Chat aplicație: "Help" > "Contact" > "Începe o conversație"
• Formular contact aplicație: "Profil" > "Help" > "Contact"
• Telefon la numarul: 0800476082.
ESX este prezent doar pe următoarele canale și medii sociale online ("Profil ESX"):
- Facebook: fb.com/esxabonamentesali
- Instagram: instagr.am/esx.ro
- Threads: threads.net/@esx.ro
- YouTube: youtube.com/c/ESX-RO
- LinkedIn: linkedin.com/company/esx-abonamentesali
- X (fostul Twitter): x.com/esx_ro
Orice alt profil social online nu reprezintă serviciul și/sau produsul ESX, iar ESX nu este responsabil de conținutul și acțiunile întreprinse în acele medii. Dacă o pagină accesată nu vă oferă siguranța autenticității acesteia ca Profil ESX, va rugăm să ne contactați prin modalitățile de contact indicate mai sus.
8. Acceptarea Condițiilor. Modificări ulterioare ale Condițiilor
Condițiile fac parte din documentația contractuală încheiată la distanță ce reglementează relația dintre tine și ESX la momentul utilizării Site-ului și/sau Aplicației, crearea Contului Online, achiziția Abonamentelor, precum și utilizarea Serviciilor.
Prin utilizarea Site-ului și/sau Aplicației, crearea Contului Online, respectiv plasarea unei comenzi pentru un Abonament, accepți în mod expres și fără echivoc Condițiile, în integralitatea lor, în varianta existentă la datele respective.
Vom actualiza și modifica periodic Condițiile pentru a reflecta orice modificări ale modului de funcționare al Site-ului și/sau Aplicației, achizițiile efectuate pe acestea, sau orice modificări ale cerințelor legale.
Modificarea Condițiilor va fi transmisă prin e-mail clienților care au un Cont Online activ ESX, iar dacă într-un termen de 2 săptămâni nu primim nicio obiecție de la dumneavoastră, acest lucru va fi considerat o acceptare tacită a modificărilor. Prin achiziția unui Abonament, sunteți de acord în mod explicit cu această modalitate prin care pot fi modificate și acceptate Condițiile.
În măsura în care modificarea Condițiilor este necesară ca urmare a unei schimbări legislative, clientul nu are dreptul de a se opune în această privință.
9. Descrierea și funcționalitatea Serviciilor
ESX colaborează cu studiouri de fitness, săli de sport și cluburi sportive din România, reunite sub programul ESX - Abonamente Săli. Prin această rețea, clienții beneficiază de o gamă diversificată de antrenamente, care includ yoga, pilates, zumba, arte marțiale, fitness, consiliere în nutriție, coaching pentru dezvoltare personală și multe altele. În plus, platforma ESX, disponibilă prin Site și Aplicație, oferă și servicii de antrenamente online, alături de pachete personalizate de nutriție (i.e., conținut digital).
Clienții cu un Abonament activ pot accesa imediat aceste resurse, inclusiv serviciile partenerilor ESX, având astfel la dispoziție o varietate de opțiuni pentru a-și menține stilul de viață sănătos.
În cadrul Abonamentului ESX sunt integrate două componente esențiale:
a. accesul fizic (nelimitat sau limitat, în funcție de tipul de Abonament, astfel cum este descris mai jos) la centre sportive, precum săli de fitness, studiouri de dans și alte spații dedicate activităților fizice;
b. accesul digital (pe Site și în Aplicație) la o platformă bogată în resurse pentru un stil de viață sănătos, incluzând articole, ghiduri, sesiuni video și alte materiale educative despre importanța mișcării și a alimentației echilibrate.
Prin această abordare, ESX oferă un serviciu integrat de sănătate și wellness, care îmbină activitățile sportive cu educația continuă în domeniul nutriției și sănătății, susținând astfel clienții în menținerea unei stări de bine.
10. Tipurile de Abonamente
ESX oferă două tipuri de abonamente: Abonament ESX și Abonament ESX Pro. Abonamentele ESX Pro oferă acces la toate centrele sportive partenere ESX, spre deosebire de Abonamentele ESX, care nu oferă acces la unele dintre acestea.
Încadrarea fiecărui centru sportiv în oferta ESX se stabilește de ESX împreuna cu centrul sportiv relevant, exclusiv prin raportare la condițiile comerciale și contractuale agreate între aceștia. În acest sens, ESX nu garantează în mod obligatoriu o calitate superioară a serviciilor partenerilor ESX în ceea ce privește centrele sportive care pot fi accesate exclusiv cu Abonamentele ESX Pro. Pe parcursul colaborării dintre ESX și centrul sportiv, încadrarea poate fi schimbată de la o categorie la alta. Clienții care au folosit cel puțin o dată un centru sportiv care urmează a fi afectat de o astfel de modificare vor fi notificați de către ESX (excepție făcând cei care au ales să nu mai primească de la ESX comunicări e-mail prin funcția unsubscribe/ dezabonare).
Prin achiziția unui Abonament, clienții confirmă că înțeleg și acceptă faptul că Serviciile ESX nu presupun și nu sunt concepute pentru accesul la un centru sportiv specific. În consecință, aceștia nu vor avea dreptul la rambursarea integrală sau parțială a sumei plătite în cazul în care încadrarea unui centru sportiv preferat (în Abonament ESX sau ESX Pro) se modifică.
Utilizatorii Serviciilor ESX, inclusiv cei care beneficiază de Servicii plătite, pot consulta în timp real încadrarea centrelor sportive în una dintre cele două categorii pe Site sau în Aplicație.
11. Abonamente disponibile
ESX îți oferă o gamă variată de Abonamente adaptate nevoilor tale, fie că ești la început de drum în fitness sau că îți dorești o experiență completă și nelimitată. Fiecare opțiune include accesul la centrele sportive și conținutul digital care susține un stil de viață sănătos. Abonamentele ESX sunt disponibile după cum urmează:
a. Abonamente lunare
ESX 1 Lună
Acest Abonament lunar este conceput pentru cei care își doresc acces constant la centrele sportive din categoria ESX. Va fi activat la momentul achiziției și oferă utilizatorilor posibilitatea de a se bucura zilnic de antrenamente (câte o intrare pe zi) și conținut digital, pe o perioadă de 30 de zile. Reînnoirea și taxarea Abonamentului este automată, însă clienții au libertatea de a anula acest lucru, în orice moment înainte de următoarea reînnoire, în Contul Online.
ESX Pro 1 Lună
Acest Abonament lunar este conceput pentru cei care își doresc acces constant la toate centrele sportive ESX, inclusiv cele din categoria ESX Pro. Va fi activat la momentul achiziției și oferă utilizatorilor posibilitatea de a se bucura zilnic de antrenamente (câte o intrare pe zi) și conținut digital, pe o perioadă de 30 de zile. Reînnoirea și taxarea Abonamentului este automată, însă clienții au libertatea de a anula acest lucru, în orice moment înainte de următoarea reînnoire, în Contul Online.
ESX 1 Lună - 8 Intrări
Acest Abonament lunar oferă flexibilitate utilizatorilor ocazionali, care doresc acces la centrele sportive din categoria ESX. Va fi activat la momentul achiziției și oferă utilizatorilor posibilitatea de a se bucura de maximum 8 intrări la antrenamente (câte una pe zi) și conținut digital, pe o perioadă de 30 de zile. Reînnoirea și taxarea Abonamentului este automată, însă clienții au libertatea de a anula acest lucru, în orice moment înainte de următoarea reînnoire, în Contul Online.
ESX Pro 1 Lună - 8 Intrări
Acest Abonament lunar oferă flexibilitate utilizatorilor ocazionali, care doresc acces la toate centrele sportive ESX, inclusiv la cele din categoria ESX Pro. Va fi activat la momentul achiziției și oferă utilizatorilor posibilitatea de a se bucura de maximum 8 intrări la antrenamente (câte una pe zi) și conținut digital, pe o perioadă de 30 de zile. Reînnoirea și taxarea Abonamentului este automată, însă clienții au libertatea de a anula acest lucru, în orice moment înainte de următoarea reînnoire, în Contul Online.
b. Abonamente anuale
ESX 12 Luni
Acest Abonament anual este alegerea celor care doresc acces zilnic (i.e., 360 accesări, câte 1 acces pe zi) la centrele sportive din categoria ESX. Va fi activat la momentul achiziției și oferă utilizatorilor posibilitatea de a se bucura zilnic de antrenamente și conținut digital, pe o perioadă de 360 de zile. Reînnoirea și taxarea Abonamentului este automată, însă clienții au libertatea de a anula acest lucru, în orice moment înainte de următoarea reînnoire, în Contul Online.
ESX Pro 12 Luni
Acest Abonament anual este alegerea celor care doresc acces zilnic (i.e., 360 accesări, câte 1 acces pe zi) la toate centrele sportive ESX, inclusiv la cele din categoria ESX Pro. Va fi activat la momentul achiziției și oferă utilizatorilor posibilitatea de a se bucura zilnic de antrenamente și conținut digital, pe o perioadă de 360 de zile. Reînnoirea și taxarea Abonamentului este automată, însă clienții au libertatea de a anula acest lucru, în orice moment înainte de următoarea reînnoire, în Contul Online.
ESX 12 Luni - 96 Intrări
Acest Abonament anual oferă flexibilitate utilizatorilor ocazionali, care doresc acces la centrele sportive din categoria ESX. Va fi activat la momentul achiziției și oferă utilizatorilor posibilitatea de a se bucura de maximum 96 intrări la antrenamente (câte una pe zi) și conținut digital, pe o perioadă de 360 de zile. Reînnoirea și taxarea Abonamentului este automată, însă clienții au libertatea de a anula acest lucru, în orice moment înainte de următoarea reînnoire, în Contul Online.
ESX Pro 12 Luni - 96 Intrări
Acest Abonament anual oferă flexibilitate utilizatorilor ocazionali, care doresc acces la toate centrele sportive ESX, inclusiv la cele din categoria ESX Pro. Va fi activat la momentul achiziției și oferă utilizatorilor posibilitatea de a se bucura de maximum 96 intrări la antrenamente (câte una pe zi) și conținut digital, pe o perioadă de 360 de zile. Reînnoirea și taxarea Abonamentului este automată, însă clienții au libertatea de a anula acest lucru, în orice moment înainte de următoarea reînnoire, în Contul Online.
c. Abonamente flexibile și de acces unic
ESX Hold și ESX Hold Pro
Abonamentele ESX Hold și ESX Pro Hold sunt valabile timp de 30 de zile și oferă clienților o singură accesare la antrenamente sportive în centrele sportive relevante (ESX sau ESX Pro, după caz), precum și conținutul digital de pe Site și din Aplicație. Clientul va avea posibilitatea de a alege momentul începerii valabilității de 30 de zile. De asemenea, aceste Abonamente Hold mai pot fi folosite de către clienții care au nevoie de o pauză între achiziția/activarea unor abonamente cu o durată mai lungă (lunare/anuale), în vederea păstrării beneficiilor din cont (oferte acumulate, reduceri, după caz). Reînnoirea și taxarea Abonamentului este automată, însă clienții au libertatea de a anula acest lucru, în orice moment înainte de următoarea reînnoire, în Contul Online.
Acces ESX Pro
Pentru utilizatorii care au nevoie de o singură accesare la antrenamente sportive și conținut digital, Abonamentul Acces ESX Pro oferă acces la centrele din categoria ESX Pro. Este activat și valabil timp de o (1) zi de la momentul achiziției. Acest Abonament nu se reînnoiește automat.
12. Prețul total al Abonamentelor
Prețul total și actual datorat de către clienți pentru Abonamentul selectat va fi vizibil pe pagina aferentă comenzii.
13. Modificarea Abonamentului ESX în ESX Pro (Upgrade to Pro)
Un client cu Abonament ESX poate regăsi în contul său opțiunea de a modifica abonamentul activ ESX, în ESX Pro. Abonamentul ce a fost modificat își păstrează atât perioada de valabilitate, cât și numărul de intrări neutilizate. Această modificare se face prin plata unei sume suplimentare. Numărul intrărilor disponibile, valabilitatea (durata) rămasă și prețul pentru modificare va fi vizibil în Aplicație sau pe Site înainte de confirmarea tranzacției.
Reducerile (vouchere, coduri, bonusuri, recomandări etc.) obținute de către membru nu pot fi aplicate sau utilizate pentru a achita modificarea Abonamentului ESX în ESX Pro. Rambursarea și anularea unui Abonament modificat în ESX Pro poate fi făcută doar dacă Abonamentul de la care s-a făcut modificarea se încadrează în condițiile de rambursare și anulare prezentate în prezentele Condiții.
14. Aspecte legate de achiziționarea Abonamentelor:
• După configurarea Contului și alegerea tipului de Abonament dorit, vi se va solicita să faceţi click pe butonul “Finalizează comanda”.
• La momentul înregistrării comenzii, clientul își va exprima acordul cu privire la metoda de comunicare (telefonic sau prin e-mail) prin care ESX își desfășoară operațiunile comerciale.
• După plasarea comenzii, puteți examina datele acesteia în orice moment.
• Achiziția unui Abonament se poate face numai cu acceptarea în mod expres și în integralitate, în prealabil, a prezentelor Condiții.
• Pentru achitarea Abonamentului puteți selecta metodele de plata indicate pe Site sau Aplicație. În cazul în care plățile nu pot fi decontate cu succes, din cauza fondurilor insuficiente sau din alte motive, veți fi notificat prin metodele de comunicare existente.
• ESX va reînnoi automat Abonamentul în ultima zi de valabilitate a Abonamentului care urmează să înceteze, debitându-se totodată și plata aferentă de pe cardul bancar înregistrat în Cont.
• ESX își rezervă dreptul de a modifica prețurile în orice moment. Toate modificările de preţ vor intra în vigoare de la următoarea dată de facturare, în funcție de tipul Abonamentului, printr-o notificare comunicată prin intermediul Site-ului, Aplicației, sau prin orice alte mijloace de comunicare, cum ar fi e-mail etc. Clienții au dreptul de a anula reînnoirile automate în conformitate cu cele menționate mai sus.
• În cazul în care plata nu poate fi efectuată din lipsa fondurilor, vom dezactiva automat Abonamentul până la momentul unei plăți reușite.
• Reducerile din campaniile promoționale sunt valabile strict în perioada menționată în ofertă. ESX își rezervă dreptul de a anula orice plată efectuată cu reduceri expirate. Mai mult, ne rezervăm dreptul de a anula plățile care au beneficiat de reduceri obținute prin mijloace neautorizate, cum ar fi modificarea link-urilor de acces, folosirea sistemului Browser Cache pentru alterarea pachetelor sau orice altă metodă care abuzează sistemul de reduceri.
• Înregistrarea de Conturi de membru multiple pentru a beneficia de reduceri si oferte oferite clienților ESX noi, fie prin dispozitive diferite, fie prin IP-uri diferite, poate fi considerată abuzivă, iar accesul la Contul de membru poate fi restricționat fără drept de returnare a contravalorii abonamentului achitat.
15. Modul de utilizare al Abonamentelor
a. Accesul la centre sportive
După achiziționarea unuia dintre Abonamentele prezentate mai sus prin intermediul Site-ului sau Aplicației, Abonamentul relevant al clientului va fi activat în Contul Online. În vederea utilizării, clienții se vor prezenta la centrul sportiv dorit, partener ESX, unde vor fi nevoiți să scaneze un cod QR prin intermediul Aplicației în vederea accesului la Serviciile puse la dispoziție și disponibile clienților ESX. Scanarea va trebui validată de persoana de la recepția centrului sportiv partener.
Ca deținător al unui Abonament valid, aveţi dreptul să utilizaţi în mod gratuit vestiarele şi instalațiile sanitare disponibile (cum ar fi toalete şi duşuri). Sunteţi responsabili pentru păstrarea în siguranţă şi supravegherea bunurilor dumneavoastră materiale (numerar, alte obiecte de valoare cum ar fi haine, telefoane mobile etc.). În aceeași măsură, sunteți responsabil și de respectarea regulilor de acces și utilizare ale serviciilor centrelor sportive partenere. Nerespectarea acestora, în urma unei sesizări trimise către noi de un centru sportiv partener, poate duce la sistarea Contului pe termen nedefinit, sau până la soluționarea situației conflictuale dintre dumneavoastră și centrul sportiv partener.
Unii parteneri ESX folosesc pentru accesul în și ieșirea din incinta locației porți sau uși controlate electronic ("Turnicheți"). ESX facilitează accesul prin Turnicheți colaborând cu partenerii care instalează și controlează aceste metode de acces, dar nu poate fi responsabil de eventualele dificultăți în accesarea sau părăsirea incintei partenerilor ESX din motive care nu sunt în controlul nostru (întreruperea conexiunii la Internet a Turnicheților, întreruperea alimentării cu electricitate a acestora etc.).
Pentru a accesa Turnicheții, după scanarea codului QR, clientului ESX îi va fi afișat un cod de acces prin Turnicheți, care va trebui scanat folosind dispozitivul Turnicheților - astfel, Turnicheții se vor deschide automat și vi se va permite accesul.
Scanarea codului QR al unui centru sportiv ESX în mod abuziv va determina sistarea Abonamentului și blocarea Contului, fără drept de returnare a contravalorii Abonamentului achitat.
În măsura în care nu este necesară o înregistrare sau rezervare prealabilă pentru asigurarea unui loc disponibil la centrul sportiv dorit, vă puteţi prezenta pur şi simplu la locația relevantă. Cu toate acestea, aveți obligația de a verifica în prealabil Site-ul și/sau Aplicația, precum și canalele de comunicare ale centrului sportiv, pentru a vedea daca cursul/programul dorit are nevoie de o astfel de rezervare, ESX neasumându-și în niciun fel responsabilitatea pentru potențialele prejudicii cauzate de imposibilitatea dumneavoastră de a participa.
Următoarele situații vor fi considerate abuzive cu privire la scanarea codului QR, iar sancțiunea prevăzută mai sus (i.e., sistarea Abonamentului și blocarea Contului Online) va fi aplicabilă în momentul în care devin incidente:
• Scanarea codului QR efectuată de către angajați, colaboratori sau parteneri contractuali ai centrului sportiv partener ESX (în sensul acestei prevederi, prin colaboratori sau parteneri contractuali ai centrului sportiv se vor înțelege persoanele fizice, sau reprezentanții legali persoane fizice ai persoanelor juridice care sunt în relații directe contractuale cu partenerul ESX). Această interdicție se aplică exclusiv cu privire la centrul sportiv în discuție.
• Scanarea codului QR efectuată de către rude de gradul I sau II ale personalului sau administrației unui centru sportiv partener ESX. Această interdicție se aplică exclusiv cu privire la centrul sportiv în discuție.
• Scanarea codului QR efectuată de către antrenori de fitness/alte activități sportive, sau rude de gradul I ale acestor persoane care nu au o colaborare contractuală cu ESX. Această interdicție se aplică exclusiv cu privire la centrul sportiv în care antrenorii de fitness/alte activități sportive își desfășoară activitatea profesională.
• Este scanat un alt cod QR față de cel existent fizic la recepția centrelor sportive, poziționat de către un reprezentant autorizat al ESX (spre exemplu, fotografii în format fizic sau aflate pe dispozitive PC/tablete/telefoane mobile, fotocopii ale codurilor QR etc.).
• Se omite scanarea codului QR de la recepția sălii unde a participat la antrenamente;
• Scanarea codului QR efectuată de către o persoană diferită de cea care deține Contul Online; Contul Online, precum și beneficiile acestuia nefiind transmisibile.
• Scanarea codului QR efectuată de către un membru care, după scanare, nu participă la activități sau nu folosește facilitățile centrului sportiv.
• Scanarea efectuată de către un client care deține conturi multiple cu Abonament activ.
• Scanarea efectuată de către un client care a inserat date false în Cont, sau care nu îi aparțin.
• Scanarea efectuată de către un client care nu își poate confirma/valida datele Contului sau acțiunile efectuate prin intermediul Contului.
În cazul în care serviciile puse la dispoziție de centrul sportiv partener al ESX nu respectă termenii contractuali aferenți ai Abonamentului achiziționat (spre exemplu: oferte fără dată specificată, servicii care nu corespund descrierii, instructori fără calificările menționate sau alte neconformități), aveți dreptul să raportați situația pentru remediere promptă. Pentru orice serviciu care nu respectă prevederile contractului dintre dumneavoastră și ESX, vă rugăm să ne contactați utilizând adresa de e-mail menționată mai sus.
Acolo unde este cazul, veţi găși de asemenea informaţii cu privire la cerinţele specifice pe care trebuie să le îndeplinească un client pentru a lua parte la o şedinţă de antrenament (depunerea de chestionare, efectuarea examenelor medicale, participarea la sesiuni introductive, utilizarea de echipamente speciale de îmbrăcăminte și alte asemenea). Vă rugăm să citiţi cu atenţie toate aceste informaţii şi asiguraţi-va că îndepliniţi toate cerinţele aplicabile, pentru a evita situații precum refuzul accesului sau a serviciului aferent ofertei din cauza neîndeplinirii condițiilor.
b. Accesul la conținutul digital disponibil în Aplicație și/sau pe Site
Conținutul digital pus la dispoziție prin intermediul platformelor ESX este destinat exclusiv utilizatorilor care dețin un Abonament activ. Accesul la materiale digitale, cum ar fi articole, ghiduri, sesiuni video, planuri de nutriție personalizate și alte resurse, este posibil prin autentificarea pe platformă utilizând Contul Online.
Utilizatorii beneficiază de un drept de utilizare limitat, neexclusiv, netransferabil și revocabil asupra conținutului digital, în scop personal și necomercial. Orice altă utilizare, inclusiv, dar fără a se limita la, copierea, distribuirea, reproducerea, modificarea sau sublicențierea conținutului digital, este strict interzisă fără acordul prealabil în scris al ESX.
Resursele digitale pot include conținut dedicat diferitelor categorii de fitness, nutriție sau dezvoltare personală.
În cazul în care Abonamentul expiră sau este anulat, accesul la aceste resurse va fi restricționat automat.
ESX nu garantează disponibilitatea permanentă a conținutului digital, rezervându-și dreptul de a modifica, actualiza sau elimina anumite resurse fără notificare prealabilă, pentru a asigura relevanța și calitatea acestora. De asemenea, ESX nu este responsabil pentru pierderea accesului la conținut din cauza unor probleme tehnice externe sau circumstanțe independente de voința sa.
Toate materialele digitale disponibile pe platforma ESX, inclusiv, dar fără a se limita la texte, imagini, videoclipuri, și alte forme de conținut, sunt protejate de drepturi de proprietate intelectuală. Orice încălcare a acestor drepturi poate atrage răspunderea civilă și/sau penală a utilizatorului în conformitate cu legislația aplicabilă.
Cerințe de conformitate a conținutului digital și a serviciilor digitale:
Conținutul digital furnizat prin platforma ESX respectă cerințele prevăzute de Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 141/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de furnizare de conținut digital și de servicii digitale (“OUG nr. 141/2021”).
Pentru a menține conformitatea Serviciilor și conținuturilor digitale, ne angajăm să furnizăm actualizări periodice, inclusiv de securitate, acolo unde este cazul și în conformitate cu limitele prevăzute în prezentele Condiții. Aceste actualizări vor fi oferite pe întreaga durată a furnizării Serviciului, în conformitate cu Condițiile aplicabile.
În cazul în care utilizatorii consideră că serviciile digitale sau conținutul digital nu sunt conforme cu prevederile legale aplicabile, aceștia au dreptul să sesizeze ESX sau autoritățile competente în conformitate cu OUG nr. 141/2021 și alte reglementări relevante, în vederea soluționării oricăror plângeri sau dispute.
Prin utilizarea serviciilor digitale oferite de ESX, utilizatorii declară că sunt de acord cu respectarea cerințelor legale impuse de OUG nr. 141/2021 și acceptă conținutul digital oferit în conformitate cu aceste reglementări.
16. Perioada de valabilitate a Abonamentelor ESX
Abonamentele ESX au o perioadă de valabilitate diferită, în funcție de tipul acestora, iar perioadele relevante sunt menționate mai sus la pct. 11 din prezentele Condiții.
Dacă Abonamentul reprezintă premiul unui concurs organizat de către ESX sau alți parteneri ai ESX, perioada de valabilitate începe la data convenită în condițiile campaniei respective.
17. Cerințe tehnice de accesare a Site-ului/Aplicației
Serviciile ESX sunt disponibile exclusiv prin Aplicația noastră oficială, care poate fi descărcată doar din sursele autorizate indicate pe Site. Nu ne asumăm responsabilitatea pentru informațiile prezentate în numele nostru pe alte platforme sau pentru aplicațiile descărcate din surse neautorizate sau distribuite în mod neoficial. Instalarea și utilizarea unor aplicații provenite din astfel de surse pot prezenta riscuri, inclusiv disfuncționalități ale dispozitivului sau compromiterea securității datelor utilizatorului. ESX nu va fi responsabil pentru eventualele prejudicii rezultate din utilizarea unor aplicații care nu sunt furnizate în mod oficial de ESX sau reprezentanții acestuia.
a. Accesibilitatea platformei
Pentru a accesa site-ul sau aplicația ESX, utilizatorii trebuie să îndeplinească anumite cerințe tehnice minime. Aceste cerințe sunt stabilite pentru a asigura o experiență optimă de utilizare și accesibilitate a serviciilor oferite.
b. Cerințe tehnice pentru accesarea site-ului
Pentru a accesa Site-ul ESX prin browser, utilizatorii trebuie să utilizeze o versiune actualizată de browser web, compatibilă cu standardele web moderne (de exemplu, Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Microsoft Edge). Este recomandat ca utilizatorii să utilizeze o conexiune stabilă la internet pentru a asigura o experiență fluidă.
c. Cerințe tehnice pentru Aplicația mobilă
Pentru a utiliza Serviciile ESX, utilizatorii trebuie să dețină un smartphone cu o cameră primară funcțională și un sistem de operare care include funcționalitatea de recunoaștere și citire a codurilor QR. ESX nu își asumă responsabilitatea pentru limitările sau incompatibilitățile tehnice ale dispozitivelor utilizatorilor care împiedică accesul la Servicii.
Pentru a asigura compatibilitatea și funcționalitatea optimă a aplicațiilor noastre, Serviciile ESX necesită un sistem de operare actualizat.
Cu toate acestea, în funcție de cerințele impuse de furnizorii de sisteme de operare (Google, Apple etc.), versiunea minimă necesară pentru utilizarea Aplicației poate crește în timp. De asemenea, deși ne străduim să menținem Aplicația actualizată, este posibil ca aceasta să nu fie compatibilă cu anumite versiuni mai noi ale sistemului de operare, în funcție de modificările impuse de proprietarii acestora. ESX nu poate garanta compatibilitatea Aplicației cu dispozitive care nu îndeplinesc cerințele tehnice minime impuse de acești furnizori de sisteme de operare.
Utilizatorii sunt responsabili să se asigure că dispozitivul lor este compatibil cu cea mai recentă versiune a Aplicației.
iOS: Aplicația ESX este compatibilă cu dispozitivele care rulează sistemul de operare iOS și pentru care poate fi descărcată din App Store. Este necesară o conexiune activă la internet (Wi-Fi sau date mobile) pentru a utiliza Aplicația.
Android: Aplicația ESX este compatibilă cu dispozitivele care rulează sistemul de operare Android și pentru care poate fi descărcată din Google Play Store. Este necesară o conexiune activă la internet (Wi-Fi sau date mobile) pentru a utiliza Aplicația.
EMUI / HarmonyOS: Aplicația ESX este compatibilă cu unele dispozitive Huawei care rulează sistemele de operare EMUI/ HarmonyOS și pentru care poate fi descărcată din Huawei App Gallery. Este necesară o conexiune activă la internet (Wi-Fi sau date mobile) pentru a utiliza Aplicația. Aplicația ESX este compatibilă doar cu anumite dispozitive care rulează EMUI/Harmony OS (Huawei). Anumite funcționalități, precum modulul de hartă, localizarea, partajarea prin Gmail și alte servicii Google (Google Mobile Services), nu sunt disponibile pe aceste dispozitive, datorită limitărilor impuse de aceste sisteme de operare. Clienții sunt responsabili să verifice, înainte de a achiziționa Abonamentele ESX, dacă Aplicația este accesibilă în Huawei App Gallery. ESX nu poate garanta disponibilitatea Aplicației pe toate versiunile sistemului de operare/dispozitivele Huawei, pentru că unele dintre acestea pot împiedica afișarea și descărcarea aplicației din AppGallery.
d. Actualizări ale aplicației
Pentru o funcționare optimă a Aplicației, utilizatorii sunt încurajați să instaleze orice actualizări de software disponibile atât pentru aplicație, cât și pentru sistemul de operare al dispozitivului mobil. Actualizările pot include îmbunătățiri de performanță, corectarea erorilor sau adăugarea de noi funcționalități.
e. Restricții tehnice
ESX nu garantează compatibilitatea cu toate dispozitivele sau versiunile de software mai vechi decât cele descrise mai sus. În cazul în care utilizatorii întâmpină dificultăți tehnice la accesarea platformelor, aceștia pot contacta echipa de suport pentru asistență.
Prin utilizarea Site-ului sau Aplicației ESX, utilizatorii confirmă că îndeplinesc cerințele tehnice necesare pentru accesarea și utilizarea corectă a Serviciilor.
18. Campanii promoționale
a. Dispoziții generale
Cu privire la vânzarea Abonamentelor, ESX poate organiza diverse campanii promoționale (denumite în continuare “Campaniile Promoționale”).
Campaniile Promoționale sunt guvernate de prevederile prezentelor Condiții, precum și de eventualele reguli specifice asociate fiecărei Campanii Promoționale în parte, publicate pe site-ul ESX sau în alte canale de comunicare oficiale ale ESX (denumite în continuare “Regulamentul Campaniei”).
Participarea la Campaniile Promoționale este voluntară și implică acceptarea integrală și necondiționată a Condițiilor, precum și a Regulamentului Campaniei.
Campaniile Promoționale pot fi de două tipuri: temporare, organizate pe o perioadă limitată de timp, și permanente, cu aplicabilitate continuă, conform specificațiilor fiecărei Campanii Promoționale.
Campaniile Promoționale aduc clienților reduceri sau alte beneficii în legătură cu utilizarea și/sau achiziționarea Serviciilor ESX, în conformitate cu cele de mai jos.
b. Campanii promoționale temporare
Campaniile Promoționale temporare sunt organizate de către ESX pentru a marca diverse situații sau evenimente, cum ar fi sărbători legale, aniversări, lansări de produse sau alte ocazii speciale.
Perioada de desfășurare a unei Campanii Promoționale temporare va fi specificată clar în Regulamentul Campaniei și comunicată prin canalele oficiale ale ESX.
Beneficiile oferite în cadrul Campaniilor Promoționale temporare pot include reduceri, gratuități, acces extins la servicii, premii sau alte avantaje stabilite de ESX.
ESX își rezervă dreptul de a modifica sau anula Campaniile temporare, cu anunțarea prealabilă a clienților, cu condiția respectării drepturilor participanților dobândite înainte de modificare/anulare.
Condiții suplimentare, precum și detaliile referitoare la participarea la Campanii Promoționale temporare, vor fi detaliate în Regulamentul Campaniei.
c. Campanii promoționale permanente
Campaniile Promoționale permanente sunt inițiative recurente sau cu durată nedeterminată, organizate pentru a oferi beneficii constante utilizatorilor sau clienților ESX, cum ar fi programe de fidelizare, sau alte avantaje permanente.
Condițiile și beneficiile aferente Campaniilor Promoționale permanente vor fi detaliate pe site-ul oficial al ESX, în Regulamentul Campaniei și pot fi actualizate periodic.
Organizatorul își rezervă dreptul de a ajusta, suspenda sau încheia Campaniile Promoționale permanente, cu o notificare prealabilă, dacă astfel de modificări sunt necesare.
Orice modificare a termenelor și condițiilor aplicabile Campaniilor Promoționale permanente va intra în vigoare la o dată specificată și va fi comunicată prin canalele oficiale ESX.
d. Alte dispoziții referitoare la Campanii Promoționale
ESX nu își asumă răspunderea pentru eventuale erori sau disfuncționalități tehnice care pot afecta participarea în Campanii Promoționale.
Beneficiile oferite în cadrul Campaniilor Promoționale nu sunt transferabile, nu pot fi convertite în bani și sunt supuse condițiilor specifice menționate în Regulamentul Campaniei.
În cazul unui conflict legat de Campaniile Promoționale, partea interesată este încurajată să contacteze ESX pentru soluționare amiabilă.
Dispozițiile referitoare la Campanii Promoționale sunt completate de legislația în vigoare aplicabilă în România și pot fi modificate periodic de către ESX, conform politicilor interne sau cerințelor legale.
19. Limitări
• Te rugăm să ai în vedere că Abonamentele ESX achiziționate de pe Site sau Aplicație nu garantează accesul la toate serviciile oferite de un studio de fitness, sală de sport etc. Astfel, Clienții care achiziționează Abonamentele comercializate de ESX vor avea acces doar la anumite clase, ateliere, training-uri etc., descrise pe Site sau Aplicație, sau pe orice altă platformă prin care ESX oferă Servicii (“Oferta”).
• De asemenea, în funcție de tipul de Abonament deținut / tipul de Serviciu activat/achiziționat de către fiecare membru, pot exista diverse alte limitări despre care vei fi anunțat la momentul achiziției.
• Abonamentele se pot schimba pe parcursul valabilității statului de membru (de exemplu, pot apărea noi parteneri la care puteți avea acces sau putem înceta colaborările cu cei existenţi). Această situație nu va afecta prețul plătit și nici nu vă va da dreptul la rambursare.
• Indiferent dacă Serviciile incluse într-un Abonament necesită pre-înregistrarea în avans sau nu, aceasta nu garantează şi o rezervare. ESX nu garantează accesul la o anumită ofertă la un moment dat care aparține partenerului centru sportiv. Acolo unde este posibil, recomandăm întotdeauna înregistrarea prealabilă şi sosirea cu suficient timp înainte, în scopul de a vă asigura participarea la orele de antrenament programate.
• Clienții ESX pot avea un singur Abonament activ. Nu pot exista două Servicii de acest tip active în același timp. Activarea unui Abonament nou duce la anularea celui activat anterior, chiar dacă este în perioada de valabilitate.
• Clienților ESX care au activ în Cont un Abonament de tip Hold, la momentul activării unui alt tip de Abonament, li se va dezactiva în mod automat Abonamentul Hold.
• Centrele sportive înrolate în rețeaua ESX sunt răspunzătoare în mod exclusiv și se obligă să respecte standardele în vigoare și să dețină toate autorizațiile necesare pentru prestarea serviciilor către clienții ESX, prevăzute în Contractul de colaborare dintre ESX si centrul sportiv respectiv. ESX nu își asumă niciun fel de răspundere în cazul nerespectării de către centrele sportive a acestor obligații care sunt în sarcina exclusivă a lor. Serviciile oferite de către centrele sportive sunt listate pe Site și în Aplicația ESX, în secțiunea de informații a centrului sportiv respectiv.
• Site-ul și/sau Aplicația oferă acces către alte site-uri web prin intermediul hyperlink-urilor. ESX nu gestionează aceste site-uri şi nu poate controla conţinutul digital al acestora. În consecinţă, nu purtăm în niciun mod răspunderea pentru conţinutul acestor site-uri web, nici pentru colectarea sau transmiterea datelor cu caracter personal, instalarea cookie-urilor sau orice alte procese similare acestora.
• Activitățile sportive aferente Abonamentelor achiziționate prin intermediul Site-ului/Aplicației sunt prestate de către terţe părţi şi nu de către ESX. Sunteţi de acord ca participarea la astfel de cursuri/activităţi sportive să fie făcută pe propriul risc. ESX nu va fi responsabilă de niciun prejudiciu, pierdere, daună sau incident care rezultă în urma participării la activităţile/cursuri sportive.
• Programul de funcționare al partenerilor ESX este actualizat de îndată, ori de câte ori partenerii ne comunică acest aspect. În situații de forță majoră, precum calamități naturale sau restricții din partea autorităților, sau lucrări de mentenanță, igienizare, sărbători naționale, sau orice alte eveniment care pun partenerul ESX în imposibilitatea de a opera activitatea în condiții optime, ESX nu își asumă, nu compensează și nu despăgubește în niciun fel clienții ce doresc să utilizeze în mod expres facilitățile partenerului în cauză în perioadele menționate anterior.
20. Dreptul de a înceta Abonamentul
a. Inexistența dreptului de retragere reglementat de OUG nr. 34/2014
În conformitate cu prevederile art. 16 lit. m) din OUG nr. 34/2014, nu beneficiați de dreptul de retragere, deoarece prezentele Condiții reprezintă un contract prin care se furnizează conţinut digital, care nu este livrat pe un suport material, în care executarea a început la momentul activării Abonamentului și există o obligație de plată în sarcina dumneavoastră, în calitate de consumator.
Prin urmare, dacă ați achiziționat un Abonament pentru accesul la Servicii, respectiv la conținutul digital furnizat de platformele ESX, acceptați în mod expres următoarele condiții:
(i) vă dați acordul prealabil expres pentru începerea executării Serviciilor (accesul la conținut digital) în cursul perioadei de retragere;
(ii) confirmați că ați luat la cunoștință că, în urma începerii executării Serviciilor, veți pierde dreptul de retragere, în conformitate cu reglementările legale aplicabile din OUG nr. 34/2014.
b. Dreptul de a înceta Abonamentul ESX în cazuri speciale
Dreptul de a înceta Abonamentul ESX este un drept de denunțare unilaterală a contractului încheiat între client și ESX. Pentru ca acest drept să poată fi exercitat de către client, următoarele condiții trebuie îndeplinite în mod cumulativ:
(i) Abonamentul nu a fost utilizat la un centru sportiv (un Abonament utilizat reprezintă orice Abonament activat în cont, care a fost folosit pentru cel puțin o vizită la un centru sportiv și înregistrată în mod corespunzător prin scanarea codului QR);
(ii) Exercitarea dreptului trebuie să intervină în maximum 10 zile de la achiziția Abonamentului;
(iii) Abonamentul pe care clientul dorește să îl înceteze a fost achiziționat la preț întreg (i.e., nu a beneficiat de efectele vreunei Campanii Promoționale).
21. Conținut interzis
Utilizatorilor platformelor ESX le este interzis să publice, să încarce sau să transmită, prin orice alte procese similare acestora, canal de comunicare sau metodă de publicare sau încărcare pusă la dispoziție în platformele ESX, orice conținut ilegal, defăimător, calomniator, obscen, vulgar, ofensator, amenințător, abuziv, rasist, discriminatoriu sau inacceptabil din orice alt determinat de către ESX.
Utilizatorilor platformelor ESX le este interzis să publice, să încarce sau să transmită, prin orice canal de comunicare sau metodă de publicare sau încărcare pusă la dispoziție în platformele ESX, orice conținut ce conține viruși, malware sau orice alte tipuri de programe, scripturi sau coduri destinate să interfereze cu funcționarea platformele ESX sau a dispozitivelor Utilizatorilor platformelor.
ESX își rezervă dreptul de a modera conținutul platformelor ESX și de a elimina sau modifica orice conținut care încalcă aceste restricții, fără notificare prealabilă. Utilizatorii ESX recunosc și acceptă că încălcarea acestor restricții poate duce la suspendarea sau încetarea accesului la platformele ESX, cât și a accesului la contul de membru, fără drept de returnare a contravalorii Abonamentului achitat.
Dacă identificați conținut interzis sau ilegal pe platformele ESX ne puteți contacta prin modalitățile de contact indicate în prezentele Condiții pentru a ne notifica despre existența acestui conținut. Notificările trebuie să conțină numele și adresa de e-mail ale persoanei care ne scrie, o explicație suficient de justificată a motivelor pentru care considerați că informațiile în cauză constituie conținut interzis sau ilegal și o indicație clară a localizării electronice exacte a acelor informații, precum URL-urile exacte sau orice informații suplimentare care să permită identificarea conținutului interzis sau ilegal.
ESX vă va trimite, fără întârzieri nejustificate, o confirmare de primire a notificării și vă va notifica, fără întârzieri nejustificate, decizia pe care a luat-o în legătură cu informațiile la care se referă notificarea, în conformitate cu prevederile legale incidente. ESX va prelucra și soluționa notificările primite cu privire la conținutul platformelor ESX în timp util, cu diligență, în mod nearbitrar și cu obiectivitate.
22. Interdicția activităților neautorizate
Este strict interzisă orice activitate care vizează compromiterea securității sistemelor noastre informatice, respectiv a Site-ului sau Aplicației. Aceste activități se referă, printre altele, la:
• Scanarea neautorizată a rețelei sau a infrastructurii site-ului;
• Exploatarea vulnerabilităților de orice natură;
• Atacuri de tip SQL Injection, Cross-Site Scripting (XSS), brute-force, DDoS sau orice altă tehnică menită să compromită integritatea, disponibilitatea sau confidențialitatea datelor;
• Accesul neautorizat la servere, baze de date sau orice altă resursă tehnică.
ESX își rezervă dreptul de a monitoriza și înregistra orice activitate suspectă în scopul asigurării securității sistemelor sale. Orice tentativă de acces neautorizat va duce la restricționarea imediată a accesului și va fi raportată autorităților competente. În cazul în care sunt constatate acțiuni care cauzează prejudicii materiale sau de altă natură, ESX își rezervă dreptul de a iniția proceduri legale împotriva persoanelor responsabile, inclusiv solicitarea de despăgubiri financiare, proporționale cu daunele produse.
23. Legea aplicabilă și jurisdicția. Soluționarea reclamațiilor. Soluționarea alternativă a litigiilor (SAL/SOL)
Prezentele Condiții sunt supuse legii române.
ESX speră că nu îți va oferi motive de supărare, însă în cazul în care nu vom reuși, te rugăm să ne contactezi direct pentru a ne da ocazia să ne reparăm greșeala, prin una dintre metodele de comunicare pe care ți le-am pus la dispoziție conform celor de mai sus.
Vom avea nevoie să ne comunici toate detaliile relevante și informațiile necesare despre reclamație, detaliile contului, descrierea detaliată a problemei și orice dovadă deții în susținerea pretențiilor tale (cum ar fi capturi de ecran sau fotografii).
Echipa ESX va investiga problema expusă de tine și va reveni în cel mai scurt timp posibil cu o soluție (în orice caz, în maximum 30 de zile de la confirmarea din partea noastră a primirii reclamației). În măsura în care este nevoie, te rugăm să fii pregătit să furnizezi informații suplimentare sau să colaborezi cu echipa ESX pentru a rezolva problema.
Deși noi ne vom strădui să rezolvăm reclamația ta într-un mod corect, este posibil ca tu să fii în continuare nemulțumit de abordarea noastră, sens în care te informăm că ai dreptul să apelezi la un mecanism alternativ de soluționare a litigiilor potențiale („SAL”), prin care tu, consumator, ai posibilitatea ca atunci când te confrunți cu o problemă legată de achiziția unui Abonament să sesizezi voluntar reclamația împotriva ESX, iar aceasta va fi soluționată într-un mod independent, imparțial, transparent, rapid și echitabil.
Astfel, pentru a apela la mecanismul SAL, sesizarea ta poate fi transmisă în scris către Direcția de Soluționare Alternativă a Litigiilor a Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor, prin intermediul Portalului SAL, disponibil la adresa https://reclamatiisal.anpc.ro/.
Alternativ, ai posibilitatea de a opta pentru soluționarea eventualelor litigii și prin utilizarea platformei europene de soluționare online a litigiilor („SOL”). Platforma SOL este pusă la dispoziție de Comisia Europeană pentru a crește siguranța și corectitudinea cumpărăturilor online, oferind acces la instrumente de calitate pentru soluționarea litigiilor. În acest sens, pentru mai multe detalii, precum și pentru depunerea unei sesizări, poți accesa următorul link: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
În cazul în care niciuna dintre variantele de mai sus nu va fi soluționată cu succes, orice litigiu va fi soluționat de instanțele judecătorești române competente.
Versiunea documentului: 2025-02-13
Ultima versiune: 2025-02-13